عطر اورجینال مردانه - زنانه اورتو پاریسی سمینالیس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402
بازدید : 156
نویسنده : مدیر سایت

عطر اورجینال مردانه - زنانه اورتو پاریسی سمینالیس


عطر اورجینال مردانه - زنانه اورتو پاریسی سمینالیس عطری از برند مشهور اورتو پاریسی از کشور ایتالیا است. اورتو پاریسی این عطرمردانه - زنانه را در سال 2016 به بازار عطرهای معرفی کرد. عطر اورجینال اورتو پاریسی سمینالیس بعد از عرضه به بازارهای جهانی، به قفسه عطرهای محبوب و پرطرفدار راه یافت و بسیار مشهور شد.
ترکیبی از آمیزه های شرقی چوبی متفاوت و بسیار معطر در کنار هم عطری مردانه - زنانه بسیار شیک و خوشبو را رقم زده اند. در ادامه به معرفی بهترین آنها خواهیم پرداخت.
عطر اورتو پاریسی سمینالیس در رده عطرهای شرقی چوبی دسته بندی می شود. شرقی چوبی در میان عطرهای مردانه - زنانه جزء پرفروش ها و پرطرفدارها هستند. عطار این عطر الکساندرو گولتیری است. نام عطار یک عطر از مشخصات مهم در زمان خرید عطر است. بنابراین دقت کافی را داشته باشید. الکساندرو گولتیری هم در میان عطاران جهان جزء بهترین هاست.
بررسی اسانس های تشکیل دهنده اورتو پاریسی سمینالیس:
اگر رد بوی رایحه را دنبال کنید، ملاحظه خواهید کرده که بعد از اسپری اولین پاف از عطر، اولین بویی که احساس می شود، مجموعه ای از اسانس های چوب صندل سفید ، آلدهید ، ارکیده هستند. این بوی نسبتاً قوی و با ردی تند هستند. بعد از گذشت دقایقی کم کم محو و ناپدید می شود. بعد کم کم بویی ملایم تر احساس می شود، که مربوط به اسانس های میانی عطر هستند. ترکیب آمیزه های چوب صندل سفید ، شیر ، خامه نت میانی عطر را تشکیل می دهند. بوی حاصل از ترکیب اسانس های میانی عطر، بعد از بروز، مدت بیشتری در فضا ماندگار می شوند. آخرین نت، اسانس های نت پایانی هستند. این اسانس ها زمان بیشتری می مانند. در نت پایانی این عطر با ترکیبی از آمیزه های مشک ، نعناع هندی ، روایح چوبی روبرو هستیم.

برای خرید عطر، بر روی خرید عطر مردانه - زنانه کلیک کنید و انواع عطر اورجینال های مردانه - زنانه از انواع برندهای ارزان قیمت تا عطرهای نیش گران قیمت را مشاهده کنید. در فروشگاه عطر عطرافشان، می توانید، انواع عطرها در برندهای متفاوت را مشاهده کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com